In de categorie
Congres organiseren, Interview
door Yannicke ter Brugge
Ivo Willemsen, oprichter van Activo, beschrijft zijn bedrijf als de stille motor in de eventbranche die organisatoren van evenementen ontzorgt door het bieden van betrouwbare en op maat gemaakte event software voor zakelijke events en medische congressen. Eventbureau kan dit alleen maar beamen en ging… Lees meer
In de categorie
Tips
door Bart van den Beek
Duurzaamheid is een maatschappelijk thema dat tegenwoordig hoog op de agenda staat. Zo ook bij bedrijven, die steeds vaker werken volgens een beleid van Maatschappelijk Verantwoord Ondernemen (MVO). Voert jouw organisatie ook een MVO-beleid én organiseer je op korte termijn een zakelijk event? Dan… Lees meer
In de categorie
Tips
door Bart van den Beek
Uit onderzoek blijkt dat een eerste indruk voor veel mensen gelijk staat aan een definitief oordeel. Met andere woorden: is de eerste indruk van je event niet goed? Dan is de mening van de bezoeker al gevormd en moet je als eventorganisator héél veel goed… Lees meer
In de categorie
Tips
door Bart van den Beek
Het is de droom van elke eventorganisator: een evenement dat geheel volgens planning en op rolletjes verloopt. Helaas is de praktijk weerbarstiger en gebeurt er tijdens vrijwel elk event wel iets onverwachts. Dat is ook helemaal niet erg – de vraag is vooral hoe je… Lees meer
In de categorie
Tips
door Bart van den Beek
2019 is begonnen en op persoonlijk vlak heb je ongetwijfeld de nodige goede voornemens. Maar hoe zit het eigenlijk op zakelijk vlak? Want ook daar is altijd ruimte voor verbetering. Ga je dit jaar bijvoorbeeld weer een bedrijfsevent organiseren? Dan zijn dit 3 goede voornemens… Lees meer
In de categorie
Congres organiseren, Tips
door Robert de Vries
Elke doorgewinterde marketeer weet het: een klant behouden is goedkoper dan een nieuwe klant werven. Daarom is het belangrijk om een sterke band met je huidige klanten op te bouwen. Dit wordt ook wel relatiemarketing genoemd. Een zeer effectieve methode binnen de relatiemarketing is het… Lees meer
In de categorie
Personeelsevenement, Tips
door Otto de Vries
Samen de successen vieren uit het afgelopen jaar. Terugblikken op een uiterst prettige samenwerking. En alvast vooruitblikken naar een nóg succesvoller 2019. Een eindejaarsevent is hét moment om prachtige mijlpalen te delen met medewerkers en relaties. Maar hoe organiseer je zo’n event nu het beste?… Lees meer
In de categorie
Incentive, Tips
door Bart van den Beek
Legt jouw evenement de focus op business of op leisure? In andere woorden: richt jij je op de zakelijke of de recreatieve bezoeker? Ongetwijfeld is het jou om de eerste categorie te doen. Maar wist je dat circa 40% van jouw eventbezoekers de tijd rondom… Lees meer
In de categorie
Tips
door Bart van den Beek
Het organiseren van een bedrijfsevent vergt veel tijd en een flinke financiële investering. Kortom: je doet het niet alleen voor de lol. Natuurlijk wil jij het evenement gebruiken om de band met bestaande relaties te verstevigen en liefst ook nieuwe leads binnen te halen. Maar… Lees meer
In de categorie
Tips
door Bart van den Beek
Social media spelen een belangrijke rol in de promotie van een evenement. En dan hebben we het niet alleen over traditionele platforms zoals Facebook en Twitter. Ook dark social – denk hierbij aan kanalen als e-mail en instant messaging apps zoals WhatsApp – is in… Lees meer